Call me sahra

مهم نیست همدیگه رو نمی شناسیم، همین که کلمات رو بشناسیم برای ما کافیه.

Call me sahra

مهم نیست همدیگه رو نمی شناسیم، همین که کلمات رو بشناسیم برای ما کافیه.

Call me sahra

عاشق نوشتنم. دوست دارم رنگی ترین آدم دنیا باشم و برای گلدون هام اسم بذارم. برم توکیو. توی یه کافه کوچیک و دنج کتاب بخونم و به این فکر کنم که کلمه ها بهترین دوستهای منن.

آخرین نظرات

" کسی خونه هست؟ "

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۳۰ ب.ظ

سلام :")

نمیدونم چند وقته درست و حسابی سر نزدم به اینجا. راستش فعالیتم رو به اینستاگرام انتقال دادم ولی دلم نیومد اینجا رو ببندم. ریویوها رو از حالا به بعد، هم توی وبلاگ و هم اینستاگرام آپ میکنم. اگه اینجا براتون سخته به اینستاگرام کوچ کنین^^

اینم آدرس پیج:

sahrabookonalist@

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۱
صحرا ^^

نظرات  (۲)

۱۱ دی ۹۸ ، ۱۴:۵۰ R. M-kiute.ARMY

آی خیدارا شوکرررررررررررررر

ببندی میام میکنمت تو گونی-__________-

 

من همیشه به یادت بودم هی تاریخ آخرین فعالیتت رو میدیدم خودمو میزدم

پاسخ:
من از ترس گونی ام شده اینجا رو باز نگه میدارم.

۱۱ دی ۹۸ ، ۱۴:۳۴ R. M-kiute.ARMY

واییییییییییییییییییییییییییییییی صحرااااااااا جون چرا نبودی یه مدتتتتتتتتتتتتتتت

نرو اینستاااااااا اینجا بمونننننننن:(((((((((((((

پاسخ:
اینجا رو هیچ رقمه نمی بندم. نگران نباش 3>
هر دو جا فعالیتم رو ادامه میدم.
مرسی که منو یادت بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی