Call me sahra

مهم نیست همدیگه رو نمی شناسیم، همین که کلمات رو بشناسیم برای ما کافیه.

Call me sahra

مهم نیست همدیگه رو نمی شناسیم، همین که کلمات رو بشناسیم برای ما کافیه.

Call me sahra

عاشق نوشتنم. دوست دارم رنگی ترین آدم دنیا باشم و برای گلدون هام اسم بذارم. برم توکیو. توی یه کافه کوچیک و دنج کتاب بخونم و به این فکر کنم که کلمه ها بهترین دوستهای منن.

آخرین نظرات

در باب کتابی از پتر اشتام " اگنس "

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۴۰ ب.ظ

اگنس مرده است.

داستانی او را کشت.

یعنی اگه اولین صفحه کتابی با چنین جملاتی شروع بشه، شما عاشقش نمی شین؟ گره ای که تنها با دو خط ابتدایی داستان بیان میشه و بعد از اون، همون طور که توی پست قبلی نوشتم بنا بر خصوصیات و سبک قلم اشتام، دوباره از نقطه گسست، واکاوی داستان به سمت عقب شکل میگیره و ما وارد همون دنیایی میشیم که میخواد بهمون نشون بده اگنس چطور و چه زمانی بهش پا گذاشته. داستان درباره ی مردیه که می نویسه و توی یه کتابخونه عمومی با زنی به اسم اگنس آشنا میشه. و خب، این آشنایی با آشناییهای دیگه از نظر من خیلی متفاوت بود. زندگی مشترک با شمایلی غریب که در بطنش بازهم میشد اون روح سرد و جریان سرد رو کاملا احساس کرد اما به چاشنی گرمای عشق موقت، آغشته شده بود. قصدم از نوشتن درباره کتابهایی که خوندم وخواهم خوند به هیچ وجه اسپویل کردن نیست. چون میدونم برای خیلی ها خوشایند نیست. فقط میخوام بهتون بگم که اگنس ارزشش رو داره. اگنس ارزش تحمل کردن قالب سرد زندگی سوئیسی ها رودر قالب کلمات داره. و این حقیقت محضه که اشتام با چنین خصوصیتی توانایی گرم کردن همه قلب های عاشق رو درون خودش و استعدادش به یدک میکشه. تمام نوشته های سرد اشتام، گرمن. و این بینظیرترین پاردوکسی هست که یه نویسنده میتونه دچارش باشه. با اگنس عاشق بشید، اشک بریزید و یه پایان زیبا رو تجربه کنین.

به نظرم همین اندازه از اگنس برای معرفیش، کفایت میکنه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۱
صحرا ^^

پتر اشتام

نظرات  (۳)

۱۱ دی ۹۸ ، ۱۴:۵۶ R. M-kiute.ARMY

نگووووووووو عزیزدلمممممممممم

من فقط حقایقی که میبینمو میگم ....مطمئن باش از نظر من و صد نفر دیگه مفید ترین و بهترین فرد تو زندگیشون هستی!

چشم های خوشگل تو منو زیبا میبینه! 

پاسخ:
قلب
۱۱ دی ۹۸ ، ۱۴:۵۱ R. M-kiute.ARMY

سلیقت رو دوست دارم ....معلومه عاشقش میشم:))))))

پاسخ:
میشه انقدر منو سکته و خجالت ندی؟
سارانگهه نامجون استن زیبا 
۱۱ دی ۹۸ ، ۱۴:۴۳ R. M-kiute.ARMY

بسیار جالب و آکنده از خلوص قلب.....

علاقه مند شدم  آثارشو دنبال کنم

پاسخ:
وقتی بخونیشون تو هم عاشقش میشی. مثل من :"))
البته امیدوارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی