Call me sahra

مهم نیست همدیگه رو نمی شناسیم، همین که کلمات رو بشناسیم برای ما کافیه.

Call me sahra

مهم نیست همدیگه رو نمی شناسیم، همین که کلمات رو بشناسیم برای ما کافیه.

Call me sahra

عاشق نوشتنم. دوست دارم رنگی ترین آدم دنیا باشم و برای گلدون هام اسم بذارم. برم توکیو. توی یه کافه کوچیک و دنج کتاب بخونم و به این فکر کنم که کلمه ها بهترین دوستهای منن.

آخرین نظرات

" اعلانات "

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۴۶ ب.ظ

پست ها نیاز به ویرایش دارن و کاورشون رو هم آپ نکردم. تم وبلاگ هم قراره زمستونی بشه

ممنون که صبوری پیشه می کنین

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۱
صحرا ^^

نظرات  (۳)

۱۱ دی ۹۸ ، ۱۴:۵۸ R. M-kiute.ARMY

محکم بغلت میکردم و فشارت میدادممممممممممم و دستمو لای موهات میکردم و میکشیدمشون لپاتم میکشیدم :|

تو که نمیدونی من مثل یک خری که بهش باسلوق دادن دارم از خوشحالی دارم جفتک میندازم ....خیلی خوبییییییییییییییییییی خوشحالم لبخند دندونی پهن زدیییییی

پاسخ:
بغل بغل 
۱۱ دی ۹۸ ، ۱۴:۵۴ R. M-kiute.ARMY

آیگوووووووووووووووووووووووووووووو

من همیشه منتظر تو بودم! آخه خیلی عاقلی و اینو دوست دارم

پاسخ:
تو اگه لبخند عریض و دندون نمای منو می دیدی و ضربان قلبم رو الآن حس میکردی، چی میشد؟
۱۱ دی ۹۸ ، ۱۴:۴۷ R. M-kiute.ARMY

منتظر تغیراتمممممممممممممممممممممم جونمی جوننننننننننن

پاسخ:
حقیقتا خیلی ذوق مرگم که یه نفر منتظرم بوده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی