Call me sahra

مهم نیست همدیگه رو نمی شناسیم، همین که کلمات رو بشناسیم برای ما کافیه.

Call me sahra

مهم نیست همدیگه رو نمی شناسیم، همین که کلمات رو بشناسیم برای ما کافیه.

Call me sahra

عاشق نوشتنم. دوست دارم رنگی ترین آدم دنیا باشم و برای گلدون هام اسم بذارم. برم توکیو. توی یه کافه کوچیک و دنج کتاب بخونم و به این فکر کنم که کلمه ها بهترین دوستهای منن.

آخرین نظرات

" بودن "

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۴ ب.ظ

 

 

تنها خواسته ی من بودنه.

حتی از دور.

حتی به بهونه ی یواشکی نگاه کردن صورتت توی بی شمار عکس.

که فقط همین " بودن " کفایت میکنه.

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۳۱
صحرا ^^

نظرات  (۵)

۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۳:۰۴ -kiute ARMY-nosayebe
آه واقعا درسته ..عشق ...برای من کلا یه چیز نا مفهومه اما میشه گفت حتی برای کسی که عاشق همین بودن ویه نگاه گذرا کافیه .
واقعا فقط بودن کافیه. حتی از دور
پاسخ:
:")
بحث ارمی ها شد.حالا ن فقط ارمی ها.هرکی که یکی رو دوس داره.مثلا من تام هاردی رو دوس دارم.واقعا از ناراحتیش ناراحت یا از خوشالیش خوشال میشم و میخندم.و حالا اگر نباشه و ندونم چطوره واقعا بده! بد
(((((:  عزیزم!بودن همیشه خوبه.همیشه.
قالب جدید مبارک((: البته با گوشی اومدم.فک کنم جدیده
پاسخ:
ممنونم. تم قالب رو تابستونی کردم 😍
:(
منم همینو میخوام....همه ارمی ها ...همه عاشقای دنیا همینو میخوان 
پاسخ:
نه تنها آرمی ها، به نظرم همه اونایی که واقعا عاشقن، دوست دارن این " بودن" رو. و براشون کافیه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی